تعطیلات ریاضی

سلام.

طبق قولی که داده بودم یک برنامه منسجم مطالعاتی برای ایام نوروزتون پیشنهاد می‌دم. برای اینکه تو اجرای این برنامه احساس تنهایی و بی انگیزگی نکنین، ما هم با شما این برنامه رو از طریق آزمون گرفتن و پاسخ دادن به سوالاتتون دنبال می‌کنیم!!!

برای مطالعه ریاضی به این نکات توجه کنید:

1- این ایام رو به هیچ عنوان از دست ندید که خیلی خیلی مهم هست. از اون چیزی که فکرش بکنید مهم تر هست. در هر صورت در ایامی هستیم که اکثریت داوطلبان (شاید خود شما هم جروشون باشین) زمان رو از دست میدن و این جاست که میتوتید یه جامپ بزنین و از بقیه خودتون رو جدا کنین)

2- به نظر می‌رسه مطالعه موازی ریاضی 1و2 بیشترین خروجی رو داره. یعنی در یک روز هم ریاضی1 بخونین و هم ریاضی2!!!

3- کتاب پیشنهادی من برای جمع‌بندی در تعطیلات کتاب‌های 300 تست هست که مهندسی شده برای این روزها! به جای اینکه خودتون بشینید مطالب رو جمع بندی کنین ما براتون این کار رو کردیم و صرفه جویی زمان اتفاق افتاده.

4- روزی 4 تا 7 ساعت رو فقط به ریاضی 1و2 اختصاص بدید. (پس ببینید چقدر در روز باید مطالعه کنید که به سایر دروس تون هم وقت برسه!)

5- مطالبی که تا الان نخونید رو دیگه نخونید به نظر من ! یعنی اگر مبحثی هست که اصلا مطالعه نداشتین بذاریدش کنار. (البته این استثنا هم داره و اون فصل آخر ریاضی 2 هست که اگر اون رو نخوندید از روی کتاب 300 تست توی 4 ساعت جمعش کنید و لذتش رو ببرید! چون این فصل تعداد تست خوبی داره و حتما هم میشه تستهاش رو زد، پس تستهای این فصل رو از دست ندید)

6- صبح ها ریاضی 1و2 رو بخونید.

7- ریاضی رو در همین ایام ببندید.

8- در کنار برنامه طبقه بندی که با سرعت با هم پیش میریم، تستهای جامع هم بزنید (تستهایی که براتون مشخص میکنیم.)

9- آزمون‌هایی که در برنامه پیشنهاد می‌شود با فرض سرعت عمل داوطلب هست و اگر به یکی از آزمون‌های روزانه هم رسیدید کافی است.

10- پاسخ آزمون‌ها آماده است ولی برای دنبال کردن شما با ما هم لازم میبینم که به صورت روزانه پاسخ‌ها رو بارگذاری کنیم.

11- اولویت با آزمون رشته‌ داوطلب هست. اگر آزمون سایر رشته‌‌ها رو وقت کردید و خواستید بزنید و احتمالا سخت یا ساده تر از آزمون شما باشه نگران نشین و صرفا دارید با تیپ تستها آشنا میشید.

12- بهتر هست که آزمون‌ها رو در قالب زمان بزنید. (هر تست 2 دقیقه)

برنامه مطالعاتی ریاضی عمومی 1و2 ایام تعطیلات نوروز 95

برنامه مطالعاتی ریاضی 1و2

برنامه پیشنهادی برای ریاضی 1و2

برنامه مطالعه ریاضی عمومی 1و2

ریاضی عمومی 1و2 برنامه مطالعاتی

برنامه مطالعه ریاضی در ایام تعطیلات

 

اگر سوال خاصی براتون در اجرای برنامه پیش اومد از لینک ثبت سوال اقدام کنید.

اگر اشکال ریاضی داشتید عکس اشکال رو برای من ایمیل کنین.

لینک دانلود بخش ریاضی کنکورهای 94

لینک دانلود بخش ریاضی کنکورهای 93