سوالات ریاضی عمومی کنکور دکتری تا سال ۱۴۰۱

بعد از برگزاری یکپارچه کنکور دکتری در سال‌های اخیر، در دروس امتحانی برخی از رشته‌ها مانند سنجش از دور و سامانه اطلاعات جغرافیایی  - علوم اقتصادی – حسابداری  - مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی - علوم و مهندسی آب - هواشناسی - آمار - مهندسی محیط زیست و ... ریاضی عمومی به چشم میخورد. با توجه به اینکه خیلی از سوالات امتحانات دکتری ساده‌تر از سطح کنکور کارشناسی ارشد هست، در طول این سال‌ها تلاش کردیم تا منتخبی متناسب با سوالات ارشد برای دانشجوهایی که ریاضی عمومی دارند انتخاب کنیم که زمان پشت کنکور با پیدا کردن سوال مناسب اتلاف نشود.

 

ریاضی کنکور دکتری تا ۱۳۹۹

سوالات ریاضی کنکور دکتری تا قبل از ۱۳۹۹ را در قالب کوییزهای ۳۱ تا ۴۰ جامع سایت کافه تدریس ارائه کردیم که صورت سوالات و پاسخ هر کدام را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر پیدا کنید.

لینک دسترسی به کوییز ۳۱

لینک دسترسی به کوییز 32

لینک دسترسی به کوییز ۳۳

لینک دسترسی به کوییز ۳۴

لینک دسترسی به کوییز ۳۵

لینک دسترسی به کوییز ۳۶

لینک دسترسی به کوییز ۳۷

لینک دسترسی به کوییز ۳۸

لینک دسترسی به کوییز ۳۹

لینک دسترسی به کوییز ۴۰

 

 

ریاضی کنکور دکتری 1400

سوالات ریاضی کنکور دکتری ۱۴۰۰ را در قالب آزمون آزمایشی رایگان برگزار کردیم که فایل این سوالات و پاسح تشریحی آن را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر دانلود کنید.

فایل سوالات ریاضی کنکور دکتری ۱۴۰۰

فایل پاسخ تشریحی ریاضی کنکور دکتری 1400

 

ریاضی کنکور دکتری 1401

سوالات این آزمون را از طریق فایل زیر می‌توانید دانلود و استفاده کنید. پاسخ این سوالات در حال حاضر به صورت کلید در فایل موجود است. در وبینار ۵ اردیبهشت به بررسی و حل بخشی از این سوالات نیز پرداخته خواهد شد.

فایل سوالات ریاضی کنکور دکتری 1401